Wywiad We Love Mass Meditation z Cobrą – 23 grudnia 2017 r
Hoshino z We Love Mass Meditation przeprowadził wywiad z Cobrą w sobotę, 23 grudnia. Po raz pierwszy WLMM miało taką możliwość. W trakcie wywiadu udało nam się przejść przez szereg pytań dotyczących masowych medytacji, obecnej sytuacji dotyczącej wyzwolenia planety i wielu ogólnych pytań na końcu.
Chciałbym skorzystać z tej okazji, aby podziękować Cobrze za rozmowę ze mną i mam nadzieję, że wszystkim się spodoba.
Ten wywiad jest tylko w formie transkrypcji.
— Początek transkrypcji wywiadu —
Masowe medytacje
Hoshino: Czy pozytywni ET robią także masowe medytacje w swoim czasie?
Cobra: Tak, również robią masowe medytacje.
H: Czy robią to w swoim czasie czy w określonym celu?
C: Robią to dla swoich misji wiele razy, kiedy pomagają innym planetom i innym cywilizacjom, i robią to, by łączyć się ze Źródłem.
H: Czy w tej chwili robią jakąkolwiek medytację, aby pomóc planecie Ziemi?
C: Tak, oczywiście.
H: Czy Ruch Oporu lub Plejadianie są świadomi każdej z masowych medytacji, które robimy codziennie na blogu We Love Mass Meditation (WLMM)?
C: Tak, oczywiście są tego świadomi i wspierają to w pełni.
H: Czy przyłączają się również do nas w medytacji?
C: Tak, przyłączają się do wielu medytacji na swój własny sposób.
H: A co powiesz o Smokach?
C: Musisz sprecyzować to pytanie?
H: Jak czerwone smoki lub niebieskie smoki? Czy oni również robią z nami medytację? Czy są tego świadomi?
C: Powiedziałbym, że Niebieski Smok szczególnie ma swoje własne medytacje i są oni również świadomi naszych medytacji, szczególnie większych masowych medytacji, które są ogłaszane na moim blogu (The Portal) i kiedy rozprzestrzeniają się wirusowo oni [Niebieski Smok] są tego świadomi i wspierają to.
H: Czy Ruch Oporu testuje gotowość ludności na powierzchni na Wydarzenie, obserwując, do czego są zdolni?
C: Nie powiedziałbym, że testują, ale obserwują populację na powierzchni i ulepszają swój model zachowań ludzkich i ich zrozumienie ludzkich zachowań, i opierając się na tym, dostosowują swoje plany do momentu Wydarzenia.
H: Czy byłbyś w stanie przekazać nam pogląd lub opinię Ruchu Oporu w tym czasie na temat populacji na powierzchni? Co o nas myślą?
C: Są świadomi tego, że populacja na powierzchni została ogromnie stłumiona i oczekują, że w czasie Wydarzenia, kiedy to stłumienie zostanie zniesione, wiele istot ludzkich będzie współpracować w znacznie większym stopniu z Siłami Światła. Potrzebne będzie wiele przewodnictwa, dużo uzdrowienia i dużo wsparcia, ale zasadniczo ludzkość jako całość będzie w stanie spokojnie przejść przez tą przemianę, gdy nadejdzie odpowiedni czas.
H: Jeśli chcielibyśmy poprosić Ruch Oporu, aby przyznał nam punkty, powiedzmy od 0 do 100, jaki jest nasz wynik w tej chwili pod względem gotowości do Wydarzenia?
C: Szacują, że przebudzona część populacji jest gotowa na samo Wydarzenie. Głównym problemem jest to, że pomiędzy różnymi frakcjami Pracowników/Wojowników Światła istnieje spora liczba konfliktów i niewystarczająca współpraca. Od ubiegłego roku odnotowano pewną poprawę, ale wciąż pozostaje wiele do zrobienia.
H: Co możemy zrobić, aby poprawić wynik?
C: Masz na myśli ludzkość jako całość lub tylko przebudzoną część ludzkości?
H: Oba proszę.
C: Przebudzona część ludzkości musiałaby nauczyć się więcej współpracować i mniej walczyć. Reszta ludzkości będzie musiała po prostu zacząć szukać odpowiedzi i nie być usatysfakcjonowaną tym, co serwują im środki masowego przekazu.
H: Jak możemy organizować masowe medytacje i inne struktury wsparcia, aby pomóc ludzkości?
C: Powiedziałbym, że masowe medytacje są dość zorganizowane. Rzeczą niezbędną jest to, że kiedy jest ważna medytacja, potrzebujemy także innych grup, aby do nas dołączyły. To jest wysiłek grupowy. To jest główna rzecz do zrobienia.
H: Czy masz informacje o liczbie osób uczestniczących w którejkolwiek z naszych codziennych masowych medytacji?
C: Mam informacje na ten temat z Ruchu Oporu i zasadniczo liczba osób uczestniczących w codziennych medytacjach wynosi od kilkuset do kilku tysięcy dla każdej i różnych medytacji.
H: Więc Ruch Oporu regularnie śledzi liczbę?
C: Tak, monitorują to cały czas.
H: Czy istnieje sposób, w jaki sam mogę to śledzić?
C: To nie jest takie proste, z punktu widzenia populacji na powierzchni. Możesz monitorować ruch na swoim blogu, ale jest to bardzo przybliżony wskaźnik liczby medytujących osób.
H: Zgadzam się. Zwykle robię trochę matematyki, aby dowiedzieć się, ile osób medytuje w każdej medytacji, używając odsłon jako proxy. Myślę więc, że twoje dane są zgodne z tym, co widzę.
H: Jaki wpływ miały nasze globalne zsynchronizowane medytacje przesilenia zimowego i jak bardzo masowe medytacje propagowane na WLMM przyspieszają ten proces?
C: Medytacja przesilenia zimowego nie osiągnęła masy krytycznej, ale wciąż była ważnym przełomem, ponieważ wspierała pewne operacje Sił Światła, które miały miejsce w tym konkretnym dniu, a my wciąż jesteśmy w grudniu i okresie otwierania Wielowymiarowego Portalu i Zachęcam ludzi do kontynuowania medytacji [Przesilenia Zimowego] przynajmniej do momentu zamknięcia portalu z powodu pewnych rzeczy, które mają miejsce w tym momencie w kwestii wyzwolenia planety.
H: Czy byłbyś w stanie ujawnić informację, jak blisko jesteśmy do masy krytycznej dla medytacji Przesilenia Zimowego?
C: Powiedziałbym, że medytowało od 10 000 do 15 000 ludzi. Ale nadal jest to bardzo udana medytacja i wspiera jedną z najważniejszych operacji Sił Światła, więc było dobrze.
H: Co zostało oczyszczone na płaszczyźnie plazmowej dzięki medytacji Przesilenia Zimowego?
C: W tej chwili jest to nadal informacja niejawna. Najprawdopodobniej będę w stanie opublikować te informacje w ciągu tygodnia lub dwóch.
H: Czy dobrze byłoby stworzyć masową medytację, aby aktywować kody Wniebowstąpienia dla 144 000 i innych Pracowników/Wojowników Światła, którzy są teraz na tej ścieżce?
C: Jeszcze nie, ponieważ w tym przypadku stan plazmy musi być lepszy, aby ta aktywacja miała pełny efekt.
H: Czy jest ci znany kod 0010110 i dekret?
C: Do pewnego stopnia.
H: Czy mógłbyś powiedzieć nam jakieś dobre sposoby na wykorzystanie tego kodu i dekretu?
C: Możesz go użyć, jeśli czujesz się tak prowadzony. Nie będę już więcej komentować tego.
H: Podczas naszych medytacji zwykle mamy krok „wizualizuj słup Światła emanujący z Galaktycznego Centralnego Słońca, następnie przechodzący przez wszystkie istoty Światła wewnątrz naszego Układu Słonecznego, przez Słońce i Księżyc, a następnie przez Czakrę Duszy i poprzez twoje ciało do środka Ziemi „. Czy to ma związek z naszymi wyższymi jaźniami i Agartą wewnątrz ziemi?
C: Zasadniczo jest to nie tylko łączenie się z wyższym Ja, ale także łączenie się z Galaktycznym Centralnym Słońcem, a także posiadanie tego pionowego połączenia z różnymi elementami na Ziemi, włączając w to Agartę i włączając wszystkie świadome istoty Światła w galaktyce. Powiedziałbym całkowite połączenie z naszymi własnymi wyższymi jaźniami i wszystkimi istotami w całkowitej świadomości Światła.
H: Jeśli to możliwe, czy możesz ujawnić, czy Siły Światła wykorzystały okazję Przesilenia Zimowego do oczyszczenia któregokolwiek z plazmoidowych bytów i istoty Yaldabaoth?
C: Tak, korzystali z tej okazji, aby poczynić postępy w usuwaniu wszystkich tych istot, ale oczywiście proces ten nie został jeszcze zakończony.
H: Co możemy osiągnąć jako Pracownicy Światła wykonując codzienną medytację Przesilenia Zimowego w okresie otwarcia Wielowymiarowego Portalu?
C: To wciąż wrażliwe informacje, ponieważ wciąż jesteśmy w trakcie otwierania Portalu Wielowymiarowego, ponieważ operacja wciąż trwa, więc nie jest jeszcze kompletna. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, będę w stanie opublikować więcej informacji za tydzień lub dwa, ale nie mogę obiecać.
H: W jaki sposób Siły Światła wykrywają pasożyty plazmowe lub eteryczne?
C: Mają zaawansowaną technologię, która może widzieć plazmę w ten sam sposób, w jaki widzimy naszą przenośną kamerą fizyczną płaszczyznę. W rzeczywistości jest to rodzaj technologii, która może zobaczyć wszystko na płaszczyźnie plazmy.
H: Jak Siły Światła usuwają te byty?
C: Robią to, ale nie powiem jak, to jest ponownie wrażliwa informacja.
H: W naszych codziennych medytacjach wyobrażamy Fioletowe Płomienie i Biały płomień AN na tych istotach, czy pomagamy Siłom Światła w tym aspekcie?
C: Tak, oczywiście. To bardzo pomaga. Ta praktyka jest wysoce zalecana i zalecana przez siły Światła.
H: Mam pytanie dotyczące Komendy PB Stardust. Obecnie zachęcamy ludzi do korzystania z protokołu Komendy PB Stardust po medytacji Wielowymiarowego Portalu. Czy jest jakiś sposób, abyśmy mogli wykorzystać to bardziej efektywnie? Taki, jak mówienie na głos, jeśli to możliwe?
C: Mogę powiedzieć, że ludzie mogą wypowiedzieć te słowa na głos, aby uczynić je bardziej wydajnymi. I innym czynnikiem jest to, że im bardziej rozprzestrzeniamy to wirusowo i im więcej ludzi to robi, operatywność tej praktyki sprawi, że będzie jeszcze lepsza, ponieważ Plejadianie uczą się na podstawie informacji zwrotnej ludzi [używających tego protokołu] i czynią go bardziej skutecznym. Tak więc zachęcam ludzi, aby rozprzestrzeniali to wirusowo, najbardziej jak to tylko możliwe. Obecnie nie ma wystarczającej odpowiedzi. Plejadianie oczekiwali nieco większego zainteresowania, ponieważ ten protokół może pomóc wielu ludziom. Jeśli sprawicie, że będzie to trochę bardziej rozpowszechniony, zachęci również Plejadian, ponieważ opracowują także inne protokoły dla innych sytuacji, ale nie są jeszcze w miejscu, w którym mogłyby zostać wydane. A także, powiedzieli, że jeśli [Protokół Komendy PB Gwiezdnego Pyłu ] będzie wystarczająco rozpowszechniony, to wydadzą inne protokoły dla innych sytuacji.
H: Więc, kiedy ktoś mówi głośno „Komenda PB Stardust” trzy razy. Czy Plejadianie mogą nadal monitorować ciało tej osoby?
C: Plejadianie nadal będą zaangażowani w kontakt z osobą, która ich wzywa. Tak więc, jeśli osoba będzie pracować z Plejadianami więcej, Plejadianie również będą bardziej wchodzić w interakcję z tą osobą.
H: Czy istnieją inne protokoły opracowywane przez innych pozytywnych ET?
C: To, co powiedzieli, jest dokładnie tym, o czym właśnie wspomniałem. Protokół ten musi być trochę bardziej znany i szeroko rozpowszechniony. Ludzie nie muszą wierzyć w Plejadian, nie muszą wierzyć w nic, ale muszą przetestować protokół i zobaczyć, jak to działa. Dla wielu ludzi może nie działać, ale dla wielu innych protokół jest dość wydajny i właśnie tego chcą Plejadianie. Chcą zmniejszyć ból i cierpienie na tej planecie.
H: Czy jest jakiś sposób na ulepszenie naszej techniki medytacyjnej?
C: W tym momencie wskazówką jest, aby każdy użył własnej techniki medytacji. I nie wypuszczamy w tym momencie żadnych innych technik medytacyjnych, ponieważ nie jest to właściwy moment. Ponownie, ponieważ warunki plazmy nie są właściwe, niektóre techniki medytacji są bardzo silne, a sytuacja po prostu nie jest na to gotowa.
H: Więc w przyszłości, jeśli będziemy bardziej obudzeni lub więcej ludzi będzie uczestniczyć w masowych medytacjach, to myślę, że będziecie mogli opublikować te informacje na waszym blogu?
C: Tak, jest to możliwe.
H: Jeśli ludzie nie mogą przyłączyć się do naszych medytacji z powodu ograniczenia strefy czasowej, czy nadal byłoby dobrze, gdyby robili tę samą medytację w innym czasie, powiedzmy 3:00AM GMT zamiast 3 PM GMT dla medytacji Alertu?
C: Zachęca się wszystkich, aby robili to w tym samym czasie, co wszyscy inni, ponieważ tworzyłoby to znacznie silniejsze pole koherencji. Ale jeśli naprawdę nie mogą tego zrobić, pomoże to, gdy to zrobią w innym czasie.
H: Wydaje się, że wiele osób otrzymuje informacje od Sił Światła podczas medytacji, nie tylko masowych medytacji, które wykonujemy, ale także medytacji w ich własnym czasie. Czy to dlatego, że nasza zdolność telepatyczna wzrasta podczas medytacji?
C: Zasadniczo, podczas medytacji kanał jest otwarty. Siły Światła mogą dawać jak najwięcej wskazówek w tym konkretnym czasie.
H: Czy jest coś jeszcze, co możemy zrobić, podczas gdy gromadzimy i informujemy ludzi o różnych medytacjach? Powiedzmy przez nasz blog lub inne polecane przez Ciebie media?
C: W tym momencie będzie to rosło organicznie. Kiedy ludzie się obudzą, po prostu dołączą jednocześnie.
Obecna sytuacja
H: Z uwagi na to, że Wydarzenie zostało opóźnione o kilka lat od pierwotnie oczekiwanej daty, czy to oznacza, że skrócono również okno czasowe pomiędzy Wydarzeniem a możliwościami dla tych z nas, którzy są gotowi na Wzniesienie. Zwłaszcza, że jesteśmy blisko roku 2025, który jest końcem okna czasowego Wydarzenia? (1975-2025)
C: W rzeczywistości 2025 według bieżącego planu jest końcem okna czasowego Wydarzenia. Proces wznoszenia się może potrwać znacznie dłużej.
H: Czy proces wniebowstąpienia będzie kontynuowany na planecie Ziemia czy gdzieś indziej?
C: To nie jest najwyższy cel, aby opublikować te informacje.
H: W dniu przesilenia zimowego zamieściłeś na swoim blogu, że RR9 jest zakończone. Czy możesz nam powiedzieć, o co chodzi?
C: Chodzi o pewną operację Sił Światła i ta wiadomość była przeznaczona dla Ruchu Oporu, a nie dla populacji na powierzchni.
H: Wygląda na to, że obecnie mamy coraz więcej ujawnienia w mediach głównego nurtu i alternatywnych, czego możemy się spodziewać od teraz do końca lutego?
C: Możemy oczekiwać, że temat ujawnienia będzie kontynuowany. Źródła Smoka spodziewały się ogromnego poparcia dla ujawnienia, ale Ruch Oporu nie jest jeszcze w 100% pewny, czy powinno to nastąpić, czy nie od teraz do końca lutego. Wiadomo, że operacja Sił Światła zostanie zakończona do końca lutego. W tym czasie powiedziałbym, że jest koniec pewnego cyklu i pewne rzeczy zostaną zakończone i zaczną się pewne nowe rzeczy. Będę mógł powiedzieć więcej na ten temat, kiedy zbliżymy się do tego czasu.
H: Czy możemy się spodziewać więcej ujawnień od prezydenta Trumpa lub prezydenta Putina?
C: Nie spodziewałbym się więcej ujawnienia od polityków wysokiego szczebla, ale oczekiwałbym, że pojawią się bardziej niezależne źródła, które dostarczą nowych informacji.
H: Czy byłbyś w stanie powiedzieć nam, jaka część plazmowych bomb toplet pozostała do oczyszczenia?
C: Powiedziałbym, że wiele zostało już oczyszczonych i jest jeszcze kilka innych rzeczy, które należy oczyścić, więc ten problem nie został rozwiązany, ale będzie musiał zostać rozwiązany, zanim Wydarzenie będzie mogło zaistnieć. Wydarzenie NIE może zaistnieć bez usunięcia tych [bomb toplet].
H: Ilu Archontów pozostaje na płaszczyźnie plazmowej i eterycznej, jeśli można na to odpowiedzieć?
C: Nie wielu, tylko kilku potężnych, ale większość została usunięta.
H: Jaki jest status na Antarktydzie? Czy wszystkie bazy Draco i Chimery zostały już oczyszczone?
C: Nie wszystkie, ale powiedziałbym, że przynajmniej 85% z nich.
H: Jaka jest sytuacja z zahibernowanymi (olbrzymie istoty)? Czy byli jacyś na Antarktydzie? Czy się obudzili?
C: Jeszcze nie. Większość z nich wciąż znajduje się w stanie hibernacji. Niektóre z nich są obudzone, ale niektóre z nich nie. Powiedziałbym, że niektóre z nich są w Północnej Kanadzie i na Syberii, a ich przebudzenia nie zostały całkowicie uruchomione.
H: Co się dzieje z toczącą się bitwą przeciwko AI? Czy nastąpił jakiś sukces przy zmniejszeniu jej kontroli nad ludzkością?
C: Dobra, to właściwie ta sama walka z Zasłoną i wszystkimi skalarnymi technologiami. Rozwija się, ale jest daleka od zakończenia.
H: Czy jest coś, co my, jako populacja na powierzchni, możemy zrobić więcej, aby osłabić kontrolę nad ludzkością?
C: Powiedziałbym, połączyć się z duszą tak bardzo, jak to możliwe, z naszymi wyższymi Ja. Kluczem tutaj jest być w kontakcie z emocjami, ponieważ program AI ma tendencję do tłumienia emocji. Powiedziałbym też, że wszystkie technologie, takie jak smartfony, są produkowane, aby kontrolować i tłumić emocje ludzkości.
H: Czy zalecałbyś, abyśmy nie używali smartfona tak bardzo jak obecnie?
C: Używajcie ich w zrównoważony sposób, ale nie nadużywajcie ich.
H: Co się dzieje poza światem? Czy wszystkie kolonie niewolników zostały wyzwolone?
C: Układ słoneczny został uwolniony. To, co się teraz dzieje, to bitwa pomiędzy Siłami Światła i pewnymi różnymi frakcjami negatywnych tajnych programów kosmicznych w przestrzeni sublunarnej.
H: Czy zamknięto programy hodowlane poza światem?
C: Tak.
H: W jaki sposób ludzie, którzy byli używani w tych programach mają dostęp do uzdrowienia?
C: Te istoty zostały teleportowane na planety w innych systemach słonecznych. Wiele z nich zostało zabranych do pewnych miejsc w gwiezdnym systemie Plejad. Istnieje ogromna planeta poświęcona uzdrawianiu i są one poddawane bardzo intensywnemu i bardzo skutecznemu procesowi uzdrowienia.
H: Jaka jest obecna sytuacja w przestrzeni sublunarnej?
C: Zasadniczo istnieje totalna i na pełną skalę wojna między siłami Światła i siłami ciemności w przestrzeni sublunarnej, zarówno na płaszczyznach fizycznej, jak i nie-fizycznych. Powiedziałbym, że główna bitwa dzieje się właśnie teraz.
H: Myślę, że już odpowiedziałeś na to, ale czy możesz ponownie potwierdzić, że reszta układu słonecznego jest teraz uważana za całkowicie wolną od kontroli ciemności?
C: Układ słoneczny, z wyjątkiem przestrzeni sublunarnej, uważany jest za całkowicie wyzwolony.
H: Czy istnieje jakakolwiek kontrola ciemności nad innymi obszarami kosmosu?
C: Nie. Powiedziałbym, że jedyna kontrola jaką mają jest poprzez sondy międzyplanetarne, które NASA wysyła do Układu Słonecznego i gdziekolwiek mogą dotrzeć i pewną liczbę sond w ramach niższego wojskowego programu kosmicznego i to tyle.
H: Czy MegaAnon i QAnon są obecnie uważane za wiarygodne źródła informacji?
C: Powiedziałbym tylko w około 60% – 70%.
H: Oba?
C: Tak.
H: Czy słyszałeś o kosmicznym agencie FBI? [http://cosmicagent.blogspot.co.uk/] Czy zdajesz sobie z tego sprawę?
C: Tak, ale nie chciałbym tego komentować, ponieważ każdy musi przestrzegać własnych wewnętrznych wskazówek dotyczących wszelkich źródeł informacji.
H: Czy obecna sytuacja z aresztowaniami pedofilów w USA i nakazem Trumpa o zajęciu majątku pedofili może być uważana za warunek wstępny dla masowych aresztowań?
C: Tak, to część procesu. Zgadzam się.
H: Władze kontrolujące muszą zostać odcięte od swoich pieniędzy zanim zostaną aresztowane, czy to prawda?
C: Nie muszą być całkowicie odcięci od podaży pieniądza, ale to pomogłoby Siłom Światła, oczywiście, jeśli mieliby tylko trochę pieniędzy.
H: Jak już wspomniałeś wcześniej, reset finansowy nastąpi w czasie Wydarzenia, więc i tak ich podaż pieniędzy zostanie odcięta.
C: Tak, dokładnie.
H: Dlaczego o tym nie słyszymy w mediach głównego nurtu?
C: Media głównego nurtu, szczególnie te w Stanach Zjednoczonych i Europie, są prawie całkowicie kontrolowane przez kabał. Trochę z tego można zobaczyć w mediach głównego nurtu w innych krajach, ale ostatnie miejsce, w którym możemy to zobaczyć, znajduje się w głównym nurcie Stanów Zjednoczonych.
H: Czy media będą ostatnimi, które zostaną uwolnione od kontroli kabała?
C: Wyzwolenie mediów nastąpi jednocześnie z uwolnieniem planety i uwolnieniem systemu finansowego. To wszystko jest częścią tej samej inicjatywy.
H: Jaki będzie wpływ „końca neutralności internetu” w USA na trwający proces ujawnienia?
C: Jest to jedna z prób kabała zakłócenia procesu ujawnienia, ale i tak proces ujawnienia będzie miał miejsce. Plejadianie oznajmili, że jeśli w pewnym momencie nastąpi próba ograniczenia Internetu, mogą zacząć interweniować bardziej fizycznie. W planie zawsze jest ta opcja.
H: Ostatnio ślad zjonizowanego gazu w górnej atmosferze został zgłoszony przez stację śledzenia jako możliwy ogromny statek kosmiczny wchodzący w atmosferę Ziemi. Czy statki kosmiczne pojawiają się teraz na powierzchni planety?
C: Po pierwsze, zjonizowany gaz nie był statkiem kosmicznym, ale na planecie pojawiły się statki kosmiczne, a na Niskiej Orbicie Ziemi jest wiele aktywności różnych frakcji. Więc, nie mogę zagłębiać się tu w szczegóły, ale powiedziałbym, że na orbicie okołoziemskiej ma miejsce wiele działań, a większość z nich zostanie zauważona w ten czy inny sposób.
H: Czy pożary w Kalifornii są próbą zniszczenia dowodów przez kabała?
C: Nie, tym razem używa się broni plazmowej i kierunkowej broni energetycznej nieco bardziej otwarcie.
H: Czy ludność stała się celem broni energetycznej, aby spalić domy?
C: Tak, właśnie tak się stało.
H: Masz na myśli zarówno kabał, jak i całą populację?
C: Kabał kieruje tą bronią.
H: Czy obszary uprawy winorośli są miejscami na całym świecie, gdzie dokonuje się przemocy rytualnej?
C: To się dzieje wszędzie, niezależnie od uprawy winorośli.
H: Czy dlatego właśnie te obszary są teraz „podpalane”?
C: Nie.
H: Jaka jest obecna sytuacja w Syrii? Pentagram został wyzwolony. Jaki jest jednak plan uzdrowienia tego obszaru, aby ponownie zakotwiczyć energię Bogini?
C: Zasadniczo pięć punktów pentagramu zostało wyzwolonych, ale cały obszar Syrii nie został wyzwolony, w tym obszarze potrzebne jest wiele uzdrowienia, zanim energia Bogini będzie mogła być ponownie zakotwiczona.
H: Myślę, że Rosja ma plany wejścia do Syrii i naprawienia tam niektórych szkód. Czy to część planu?
C: Tak.
H: Tu jest pytanie o Donalda Trumpa, ponieważ jest tak wielu ludzi, którzy wynieśli go do pozycji Zbawiciela, powinien zostać wybrany do pracy całkowicie dla kabała czy starać się bardziej służyć sobie, jak możemy najlepiej wesprzeć i doprowadzić do równowagi wielu Pracowników Światła, którzy na pewno zostaną zdruzgotani?
C: Zasadniczo wokół niego jest zbyt wiele dramatyzmu. Powiedziałbym, nie koncentrujcie się na nim, ale skupcie się bardziej na wyzwoleniu planetarnym.
H: Ludzie dzielą się materiałami filmowymi statków w Los Angeles i na południu Stanów Zjednoczonych zeszłej nocy. Ktoś umieścił poniższy link i mówi, że wygląda na wystrzelenie Space X. Czy to jest to co ma miejsce?
https://www.cbsnews.com/news/spacex-launches-10-more-iridium-next-satellites/
C: Zasadniczo w publicznym programie kosmicznym jest dużo aktywności i powiedziałbym, że zostały wystrzelone tajne satelity wojskowe, a ludzie widzieli to w Kalifornii.
Ogólne pytania
H: Jak długo zajmie komuś, kto jest duchowo gotowy by wznieść się po Wydarzeniu?
C: Oceniam, że może to być kilka lat lub 3 lub 4 lata zależy od osoby, ale nie tak dużo czasu.
H: Jak wyglądają istoty w grupie Chimery? Czy wyglądają jak niektóre z tych brzydkich istot na pewnych filmach wideo w Internecie?
C: Zasadniczo wyglądają jak ludzie, ponieważ wcielili się w ludzkie ciała i nie wyglądają jak potwory. Wyglądają jak przeciętne ludzkie istoty.
H: Czy wiesz o negatywnych eksperymentach w systemie słonecznym Rigel, gdzie iskry gwiazdy (plazma gwiazdy) zostały umieszczone w czakrach duszy istot wbrew ich woli, czyniąc je niezwykle wzmocnionymi i bardzo potężnymi, a następnie używano ich jako super żołnierzy przez ciemne siły przeciw siłom Światła?
C: Zasadniczo opisujesz proces implantacji, jeden aspekt procesu implantacji. I to działo się w systemie gwiezdnym Rigel kilka milionów lat temu.
H: Czy to prawda, że funkcje motoryczne tych istot były kontrolowane przez siły ciemności za pomocą specjalnych cybernetycznych implantów i podłączonych urządzeń?
C: Do pewnego stopnia tak.
H: Czy problem został rozwiązany?
C: Tak, system gwiezdny Rigel został wyzwolony, ten system gwiezdny jest teraz całkowicie wolny od tego typu eksperymentów.
H: W jaki sposób komory tachionowe pomagają przygotować sieci Gai do utrzymania i zakotwiczenia Światła przed Wydarzeniem i podczas Wydarzenia? Jak działa ten proces?
C: Komory Tachionowe przenoszą energię tachionu na powierzchnię planety, ponieważ powierzchnia planety została zablokowana przed energią tachionową. Jednym z aspektów energii tachionowej jest harmonizacja wszystkiego. Komory Tachionowe działają jako ogromne harmonizatory sytuacji planetarnej, ponieważ przynoszą tachion na planetę.
H: Ostatnio wielu lightworkerów ucierpiało na skutek ataku z użyciem broni plazmowej fali skalarnej. Co możemy zrobić, aby chronić się przed tymi atakami?
C: Dobrze jest przebywać na łonie natury, ponieważ w naturze jest mniej skalarnego lub plazmowego pola energetycznego, a także w celu połączenia się z innymi i by mieć sieć wsparcia, aby wspierać się nawzajem w tym krytycznym momencie.
H: Czy poleciłbyś przytulanie drzew?
C: Tak.
H: Powiedziałeś wcześniej, że zasłona blokuje wszystkie cząstki, które są w stanie poruszać się z prędkością większą niż prędkość światła. To oczywiście wyjaśnia, dlaczego systemy oparte na Tachionie nie działają poprawnie w tym skalarnym ogrodzeniu. Podobnie, naukowcy od dawna byli zaskoczeni małą liczbą neutrin, które przechodzą przez specjalne urządzenia wykrywające – co najmniej znacznie mniejszą, niż się spodziewano teoretycznie. Czy to zjawisko wynika również z Zasłony?
C: Tak.
H: Czy istnieje inne wyjaśnienie, dlaczego liczba obserwowanych neutrin jest znacznie mniejsza niż oczekiwano?
C: Nie, wyjaśnienie [powyżej] jest całkiem poprawne.
H: Ostatnio pojawił się artykuł na Prepare for Change w sprawie uzdrawiania energii skalarnej na odległość. Czy wiesz coś o tym?
C: Nie tak bardzo. Zasadniczo wykorzystywanych jest wiele technologii. I ludzie muszą korzystać z własnych wskazówek, aby znaleźć odpowiednie dla nich.
https://prepareforchange.net/2017/12/19/remote-scalar-energy-healing/
H: Ktoś, kto pracuje dla naszego bloga, miał bardzo dobry kontakt z bliźniaczym płomieniem w światach astralnych (świadomych snów), ale były ciężkie zakłócenia Archontów, próbujących dalej zapobiegać i zaciemniać nasz kontakt.
Pytanie brzmi, jeśli oba bliźniacze płomienie są wcielone na fizycznym planie, czy istnieje szansa, że mogą aktywować się nawzajem w stanie snu przed Wydarzeniem, czy też konieczne jest, aby spotkały się osobiście na płaszczyźnie fizycznej dla ich pełnej aktywacji po pewnym czasie po Wydarzeniu?
C: Proces aktywacji może rozpocząć się przed Wydarzeniem w stanie snu, ale można go ukończyć tylko w trakcie fizycznego spotkania po Wydarzeniu.
H: Więc, czy mamy spodziewać się spotkania z naszymi bliźniaczymi płomieniami na Ziemi po Wydarzeniu?
C: Jest to proces indywidualny, a odpowiedź na to pytanie jest unikalna dla każdego.
H: Z góry przesłałem ci listę częstotliwości, o których chcielibyśmy dowiedzieć się, która z nich ma najkorzystniejszy wpływ na przeciętnego człowieka na powierzchni, a która ma najgorszy. Czy byłbyś w stanie wybrać kilka z nich, które są bardziej korzystne od innych?
[Poniżej znajduje się pełna lista, którą wysłałem do Cobry przed naszą rozmową:
1,6181 Hz (częstotliwość phi)
3,4 Hz
3,5 Hz
4,83 Hz
7,83 Hz
14,1 Hz
136,1 Hz
174 Hz
256 Hz
285 Hz
396 Hz
417 Hz
432 Hz
528 Hz
639 Hz
741 Hz
852 Hz
963 Hz
1056 Hz
2675 Hz
6390 Hz
8190 Hz
10 000 Hz]
C: Dobra, wybiorę kilka interesujących. Pierwszą z nich jest częstotliwość phi (1,6181 Hz). Potem oczywiście mamy podstawową częstotliwość Ziemi (7,83 Hz) i mamy 432 Hz, która jest dość dobrze znana. Powiedziałbym, że są to niektóre kluczowe częstotliwości, które są obecnie wykorzystywane.
H: Wydaje się, że większość Lightworkerów jest dostrojona do 432 Hz, czy istnieje jakieś specjalne znaczenie lub cel tej częstotliwości?
C: Jest to częstotliwość harmonizująca, ponieważ system zapisu został sztucznie dostrojony do innej częstotliwości, co jest dość szkodliwe. Ostatnio nastąpił ruch od przebudzonej części ludzkości polegający na zapisywaniu dużej części materiału na tej bardziej naturalnej częstotliwości (432 Hz), która jest znacznie bardziej naturalna i znacznie bardziej zharmonizowana z człowiekiem.
H: Całkowicie się z tobą zgadzam, Cobra. Na blogu WLMM ustaliliśmy ostatnio politykę nagrywania dźwięku w 432 Hz. To, co teraz robimy, to także napędzanie tego procesu.
Jak z 528 Hz? Czy to też jest dobre?
C: To jest również dobre, ale powiedziałbym, że 432 Hz jest moim osobistym faworytem.
H: Na koniec coś lżejszego, pan Hoshino chciałby odwiedzić Plejady na krótko po Wydarzeniu. Czy mógłbyś nam powiedzieć, czy są tam jakieś ładne plaże?
C: Tak, są miejsca na planetach w systemie Plejad, które są dość podmokłe i mają ładne plaże i piękną przyrodę. Powiedziałbym, że większości ludzi bardzo by się spodobało.
H: Jaka jest pogoda na tych planetach? Czy są one odpowiednie dla ludzi?
C: Wiele z nich tak, ale nie wszystkie. Niektóre z nich mają ładną pogodę, w większości słoneczne niebo a niektóre nieba na niektórych planetach są bardziej zielonkawe. Niektóre planety są bardzo podobne do raju.
H: A co z grawitacją? Czy są odpowiednie dla ludzi?
C: Wiele planet jest odpowiednich dla ludzi.
H: Więc istnieją planety [w systemie gwiezdnym Plejad], które mają podobny skład powietrza jak na Ziemi?
C: Tak, istnieje planeta z tlenem i atmosferą z odpowiednią temperaturą i odpowiednimi warunkami. Ludzkie istoty będą w stanie tam przetrwać.
H: Czy byłbyś w stanie dać nam wyobrażenie, jak duży będzie replikator do użytku domowego? Czy będzie on tak duży, jak standardowy piekarnik lub pralka, a może większy, jak lodówka?
C: Zasadniczo w większości przypadków replikator będzie wielkości lodówki i mniejszy, powiedziałbym jak stary telewizor, ale trochę mniejszy. Jak rozmiar kuchenki mikrofalowej.
H: Czy [replikatora wielkości kuchenki mikrofalowej] można używać tylko do produkcji żywności?
C: Czegokolwiek, czego potrzebujesz. Głównie do produkcji żywności i wszystkich innych rzeczy, których potrzebujesz w swoim codziennym życiu.
H: Czy można replikować replikator? Więc, czy możemy stworzyć mniejszy replikator używając większego.
C: Tak, oczywiście.
H: Oto pytanie od wielkiej fanki Gwiezdnych Wojen, czy mógłbyś nam powiedzieć, czy miecz świetlny istnieje naprawdę?
C: Tak, istnieją naprawdę. W rzeczywistości jest to technologia, która istnieje naprawdę.
H: Do czego Siły Światła używają go w praktyce? Czy używały go do walki z siłami ciemności?
C: To nie jest broń, bardziej przypomina laser lub narzędzia tnące, które są całkiem praktyczne.
H: Więc technicznie nadal można ich użyć do zabicia kogoś?
C: Oczywiście możesz go nadużywać, ale Siły Światła używają go do kształtowania materiałów lub do innych celów, co jest bardziej wygodne lub konstruktywne.
Komentarze zamykające
H: Podczas gdy zbliżamy się do końca 2017 roku, czy masz jakieś przesłanie dla nas i społeczności Pracowników Światła?
C: Powiedziałbym, że jest to kluczowy moment w ludzkiej historii i jest to najwyższy cel dla każdego, by odkryć swoją misję. Odkryjcie swoje misje, wykonajcie misje i zakotwiczcie Światło tak bardzo, jak to możliwe, ponieważ Światło może zmienić świat.
H: Czego możemy się spodziewać w 2018 roku?
C: Nikt nie wie. Ponieważ znów jesteśmy w krytycznym momencie, mamy ekstremalne sytuacje, ekstremalne Światło i ekstremalną ciemność, które dzieją się w tym samym czasie. To także okres chaosu, więc nie sposób przewidzieć, co się wydarzy. To będzie bardzo nieprzewidywalny czas, dlatego bardzo ważne jest zakotwiczenie Światła.
H: Powiedziałbym, że kiedy ciemne siły próbują stawać na przeszkodzie tej sytuacji, odpowiemy i uderzymy z Siłami Światła i będziemy w stanie osiągnąć więcej. Zgodziłbyś się z tym?
C: Tak.
H: Jakie jest prawdopodobieństwo, że zobaczymy Wydarzenie w 2018 roku?
C: Nie zgadywałbym ani nie przewidywałbym tego.
— Koniec transkrypcji wywiadu —
Zwycięstwo światła!
Źródło: https://welovemassmeditation.blogspot.com/2017/12/cobra-interview-by-we-love-mass.html
Reblogged this on 2014arjuna2014.